כרטיסי ביקור

העולם בו אנו חיים הוא עולם דיגיטלי, עולם בו כל מי שרוצה לקבל מידע עלינו או על העסק שלנו יעשה את זה דרך האינטרנט. אם פעם אנשים היו צורכים את המידע שלהם ממקורות פיזיים כמו העיתונים, היום הרשת מספקת להם את המידע ובמהירות רבה. כך גם בפן השיווקי של כל עסק, הוא חייב להשקיע בחלק הווירטואלי של הפרסום יותר מהכול, אבל עדיין יש משהו אחד שלא נעלם מהעולם ויישאר עוד שנים ארוכות בתחום. מדובר על כרטיסי ביקור שכל בעל עסק צריך שיהיו לו, אלו שהוא יוכל לתת במהירות לכל דורש.

מה צריך להיות בהם?

כרטיסי ביקור צריכים לכלול כמה אלמנטים חשובים של העסק או של בעליו. הם צריכים קודם כל לכלול את לוגו העסק או מה שמזוהה איתו, ובנוסף, הם חייבים לכלול פרטים אודות העסק או מי שמחזיק את הכרטיס. הם צריכים לכלול את תפקידו של בעל הכרטיס כדי שיהיה ברור מי הנותן, וצריכים כמובן להיות מעוצבים. חשוב להכניס פרטי יצירת קשר כמו מספר טלפון, כתבת אתר אינטרנט ואם אפשר אז גם כתובת פיזית של העסק. ללא הפרטים הללו, כרטיסי ביקור לא יהיו שווים יותר מידי.

חשיבות העיצוב

כרטיסי ביקור צריכים להיות מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר, וחשוב לא פחות לעשות שימוש בנייר איכותי כי נייר לא איכותי משדר ישר שגם העסק הוא לא רציני. בבואכם לעצב כרטיסי אשראי חשוב שתזכרו שיש להם מסר תת הכרתי, ושבכל מצב הם ישפיעו על מי שיקבל אותם. האימרה: “אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני” נכונה מאוד במקרה הזה, וכדאי מאוד לקחת את זה בחשבון. אל תחסכו בעיצוב כרטיסי ביקור כמו גם בחומר שלהם, כדי שלא תקבלו את האפקט ההפוך ממה שאתם רוצים לקבל.

כרטיסי ביקור

שתפו:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email